.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دسترسی ۵۰ روستای ساری و میاندرود به اینترنت
۵۰ روستای ساری و میاندرود با راه اندازی ۲۰ سایت جدید به اینترنت دسترسی پیدا کردند.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دیدار با بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود ،گفت: ۵۰ روستای ساری و میاندرود با جمعیتی بالغ بر ۴۱۰۰ خانوار با راه اندازی ۲۰ سایت جدید زیر پوشش شبکه باکیفیت صوت و اینترنت قرار گرفتند.

او افزود: با رایزنی‌های انجام گرفته موفق شدیم هم اکنون سه سایت جدید دیگر و یک سایت ارتقاء تکنولوژی را نیز در حوزه شهرستان‌های ساری و میاندرود جهت پوشش ۱۰ روستا به مرحله اجرا برسانیم و طی دو ماه آینده شاهد راه اندازی این سایت‌ها خواهیم بود.

فلاح در خصوص پروژه فیبر نوری در استان، گفت: سهم شهرستان ساری از مجموعه پروژه فیبر نوری ۴۷ کیلومتر است که توسط مخابرات استان بعنوان پیمانکار اجرایی پروژه در حال اجرا بوده و بزودی با اتمام مسیر انتهای این پروژه تعداد ۱۱۳ روستا به همراه سه مرکز مخابرات مخابراتی روستایی و همچنین تعداد هفت سایت همراه اول و ایرانسل به شبکه فیبر نوری متصل می‌شوند.

بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در طی یکسال اخیر، گفت: مجموعه وزارت ارتباطات و کارکنان پرتلاش آن جزو دستگاه‌های اجرایی می‌باشد که اقدامات آن در متن جامعه و بخصوص در مناطق روستایی نمود و بروز عینی دارد و خوشبختانه این اداره کل با مدیریت و پرسنل جوان و زحمتکش خود به یکی از دستگاه‌های پاسخگو و با برنامه مدون تبدیل شده و این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.

او در ادامه با اشاره به مشکلات ارتباطی در روستا‌های استان، افزود: تمام تلاش بنده و مجموعه نمایندگان استان این است تا با همت و تلاش ویژه‌ای که مجموعه جوان و پرانرژی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران دارد بتوانیم جشن پوشش کامل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را بزودی برگزار کرده و این قطعا با تلاش همه جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط محقق خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران به یکی از دستگاه‌های نمونه در پیگیری مطالبات مردم و مسولین تبدیل شده است و می‌تواند بعنوان الگویی از این رفتار مناسب به دیگر دستگاه‌های اجرایی معرفی شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.